Sunday 8 September 2013

::-Inginkan Cahaya Mata-::

Anak adalah keinginan para suami isteri setelah berkahwin. Namun, ada sesetengah suami isteri belum dikurniakan cahaya mata walaupun sudah beberapa tahun berkahwin. Keinginan bertambah apabila sesetengah masyarakat suka 'menjaga tepi kain org' yang terlalu mengambil berat. Bagi mereka yang inginkan cahaya mata Set Kesuburan Shaklee yang terdiri daripada B-Complex & GLA untuk Isteri dan Zink & Vit E untuk Suami adalah satu ikhtar.

MENGAPA SET KESUBURAN SHAKLEE
  • Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  • Menyeimbangkan hormon bagi wanita
  • Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil
  • Meningkatkan kiraan sperma
  • Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan
  • Tingkatkan motiliti sperma dan menghalang sperma dari bergumpal
  • Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami
Bagaimana Set Kesuburan SHAKLEE membantu:

Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasakan bahan semulajadi.Menurut kajian Harvard medical School,tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan pengambilan multivitamin dan multimineral.

Menurut Dr Hamid Arshad pakar Oncology Malaysia, melalui Facebook beliau:

' Nasihat kepada mereka yang berusaha mendapatkan zuriat. Selepas membuat ujian-ujian kesuburan untuk kedua-dua suami isteri dan selepas buat pembedahan pembuangan untuk buang cyst/fibroid atau lain-lain,tumpukan masa untuk berdoa,berusaha kuruskan berat badan dengan dieting,buat excersice 30 minit setiap hari,makan supplemen2 multivitamin,Vitamin E C Folic,tenagnkan jiwa dan emosi.Jangan tergesa-gesa nak buat ini dan itu.Setiap rawatan perlu 3 hingga 6 bulan untuk melihat keberkesanannya'

1.VITALEA
Penting bagi membekalkan dan menyeimbangkan keperluan nutrisi dalam badan. Oleh kerana gaya hidup yang sibuk,pemakanan yang tak sihat. Semua ini menyebabkan kita hilang atau tak langsung menikmati nutrisi penting sehari-hari. Jika badan dilengkapi dengan semua vitamin dan mineral, pastinya badan akan lebih cekap berfungsi

2. B- COMPLEX
 Bagi suami, B Complex penting untuk menjana tenaga. Paling penting B Complex bersifat anti stress. Jadi suami atau isteri lebih menikmati masa' bersama'. Bagi isteri pula,amat penting untuk merancang kehamilan.Kandungan asid Folic di dalamnya diperlukan untuk mengelakan risiko spina bifida pada bayi ( pembentukan tulang belakangyang tak sepurna)

3.Vitamin E
Bagi meningkatkan kualiti sperma, Vit E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga meningkatkan kobolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa' bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

4. GLA COMPLEX
Penting untuk isteri bagi menghasilkan' cecair kesuburan'. Cairan ini membanti memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingg lima hari.Selain itu,GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

5. Zink Complex
Khas Untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambahkan kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak merangsang pembentukan hormon testostrone juga menambahkan jumlah bilangan sperma.

Kita hanya Merancang..Allah SWT yang menentukan. Banyakkan Berdoa kepadaNYA

Anda Berminat..Hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Like FB Page : Secret Vitamins

No comments:

Post a Comment